CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Hey YOU! This blog has posts written by many people...

Wanna write for this blog? Click Here

Monday, March 2, 2009

WHAT A GIRL WANTS- THE POTENTIAL BRIDEGROOM CHRONICLES

wise men hv said, "shaadi barbaadi hoti hai". nothing truer was ever said, especially wen it cums 2 d girl im abt to describe below...
she is a common frend of bra n i...obviously, shez a product f salwan...
SHE EARNS ONE LAKH RUPEES EVERY MONTH...D MOST IMP POINT...

nw to sm trivial details...
currently she weighs close to 150 kgs n has an ass d likes f a marshy swamp dat even shrek{ d ogre} wud b proud to reside in....though i may add dat she is fair n has a well carved face...add a few inches in height n subtract a few miles f d waistline, she surely wud b d heidi klum f rajinder nagar...


nehw...nw dis girl proposed 2 my frend...
he is handsm...not fat...earns well...
my frend n dis girl had bn frends for quite sm time nw n they had a "my best frends marriage" kinda super gay pact f gettin married if they didnt find ne1 else n all dat{ oops...sorry.. i gotta go vomit..}
whoooooa....m bk..

nw...here 4 ur kind perusal plz ladies n gentlemen....is d proposal....
nah...dats lame too...
wats super interesting n sublimely insightful r d conditionalities or prerequisites dat she put forward...
heres a sample-----
1...d guy Must Not hv more dan one sibling...
2...if he hs a sister, she shud b married...
3...if he hs a brothr, he shud b married too but nt stayin wid d guy...
4...post marriage, he shud leave his parents...
5...he shud nt hv a flat higher dan d second floor...

my frend hs since committed suicide...
please...TWO MINUTE KA MAUN...AATMA KI SHAANTI KE LIYE...

1 comments:

Bhawna Gupta said...

:))... this was funny, indeed !! I being a fellow salwanian, and a rajinder nagar resident - kind of can guess who d girl is. What I wish to know is who the guy IS ? HAHAHAHH.. sorry, cant stop lol !